Vážíme si našich věrných zákazníků, proto s potěšením představujeme náš věrnostní program.

1. Jak to funguje?

Náš věrnostní systém je založený na sbírání bodů. Za Vaše nákupy sbíráte věrnostní body, které můžete později uplatnit formou slevy z Vaší objednávky.

Věrnostní program je k dispozici pouze pro registrované zákazníky. Pokud nakoupíte bez registrace, nebudou Vám věrnostní body připsány.

2. Kolik bodů dostanu za svůj nákup?

Každá položka v našem sortimentu má určitou bodovou hodnotu. Standardně platí, že za každých 25 Kč, které u nás utratíte, získáte 1 věrnostní bod na Váš účet. V detailu každého zboží vidíte jeho bodovou hodnotu. V nákupním košíku navíc uvidíte součet bodů za celou objednávku.

Věrnostní body nezískáváte z ceny za dopravu ani za způsob platby (doběrečné).

Získání bodů není nijak omezeno minimální výší Vaší objednávky. Body tedy získáváte i za ty nejmenší objednávky. Samozřejmě platí, že čím více nakoupíte, tím více bodů získáte.

Systém našeho e-shopu přiděluje věrnostní body až po zaplacení objednávky. V případě platby prostřednictvím platební brány GoPay je to ihned, v případě platby na dobírku však bohužel dostává informace o zaplacení až ve chvíli, kdy je dobírka připsána dopravcem na náš účet. Dochází proto k určitému prodlení mezi převzetím a úhradou zboží a automatickým připsáním věrnostních bodů na Váš účet. Můžete nás však kdykoliv požádat a my Vám věrnostní body za již převzetou a uhrazenou objednávku připíšeme ručně.

3. Mohu získat věrnostní body i jinak?

Ano! Stačí, když se podělíte o svoje zkušenosti formou hodnocení zakoupeného zboží.

4. Jak proměním své body za zboží?

Je to jednoduché! V nákupním košíku zaškrtnete volbu "Využít věrnostní body" a zadáte, kolik věrnostních bodů chcete proměnit za slevu z Vaší objednávky.

Hodnota jednoho bodu je 1 Kč.

Nejste nijak omezeni, kolik věrnostních bodů uplatníte (všechny, nebo jen část), ani tím, jakou část objednávky uhradíte z věrnostních bodů. Pokud máte na svém kontu dostatek bodů, můžete mít celou objednávku zadarmo.

5. Jak zjistím stav svého bodového konta?

Stav Vašeho bodového konta uvidíte po přihlášení ve svém zákaznickém účtu.

6. Reklamace nepřipsaných bodů

Pro reklamaci nepřipsaných bodů nám prosím zašlete e-mail na adresu obchod@detailingpro.cz a uveďte číslo objednávky, za kterou Vám nebyly body připsány. Dáme to do pořádku!